Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 DEAL CAN-IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

DEAL CAN-IAM Empty
BerichtOnderwerp: DEAL CAN-IAM   DEAL CAN-IAM Emptyzo 7 apr - 22:02:06

Naar CAN: Geniets, Kevin + 70 mil
Naar IAM: Baroncini, Filippo

Bij deze komt top talent Filippo mijn team versterken. Geniets is een sterke renner maar moet vaak de knechtenrol op zich nemen. Hoewel ik denk dat er nog veel meer in zijn tank zit denk ik zoals hij eerder in Marseille liet zien denk ik dat het punten aantal tegen blijft vallen. Met Baroncini komt een talent met veel potentie in mijn team. Bij Trek viel het wat tegen, zeker afgelopen jaar. Maar maakte dit voorjaar al flink indruk. Hierdoor durf ik het risico te nemen fors voor hem te betalen, daarbij lijkt alles bij UAE goed te vallen. Bedankt voor de deal!

WCEendT en otter vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
otter

otter


Posts : 139
Join date : 15-12-22
Age : 28

DEAL CAN-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL CAN-IAM   DEAL CAN-IAM Emptyzo 7 apr - 22:28:25

Deal klopt! Baroncini was voor 200mil gehaald bij de neo’s. Helaas heeft hij die prijs helemaal niet kunnen waarmaken. Heeft dit voorjaar wel 2x leuk in beeld gereden maar ik wilde er vanaf. Melvin toonde al een hele tijd interesse, uiteindelijk dan toch een deal gevonden met een flink deel cash en een Geniets die hopelijk wel nog wat stijgt in SV en punten haalt.

Ik ben tevreden met de cash die ik recupereer. Melvin, veel succes met Baroncini!

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
DEAL CAN-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: