Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal NOV - TIS (vanaf P3)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal NOV - TIS (vanaf P3) Empty
BerichtOnderwerp: Deal NOV - TIS (vanaf P3)   Deal NOV - TIS (vanaf P3) Emptywo 5 feb - 9:35:12

Naar NOV: Arnaud Demare + Alexis Gougeard + Nicholas Zukowsky + Maximiliano Richeze
Naar TIS: Tao Geoghegan Hart + Nils Politt + Xandro Meurisse

Ondanks dat wij het betreuren hoe snel onze vorige deal werd afgekeurd zonder volledige onderbouwing hebben wij toch besloten wat waarde toe te voegen aan onze kant van de deal. Overigens bewijzen de reacties in het topic van de oorspronkelijk transfer maar weer hoe subjectief de waardebepaling is. Uiteindelijk hebben we in overleg met Vito besloten om Richeze toe te voegen aan deze deal om het waardeverschil te verkleinen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - TIS (vanaf P3)   Deal NOV - TIS (vanaf P3) Emptywo 5 feb - 9:54:45

akkkoord
kschiffmacher

kschiffmacher

BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - TIS (vanaf P3)   Deal NOV - TIS (vanaf P3) Emptywo 5 feb - 10:03:22

vitorangkuti schreef:
akkkoord
Leg even uit waarom en hoe je tot deze deal gekomen bent.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - TIS (vanaf P3)   Deal NOV - TIS (vanaf P3) Emptywo 5 feb - 10:07:22

kschiffmacher schreef:
vitorangkuti schreef:
akkkoord

Ik kan moeilijk niet akkoord gaan met Richeze sv van 40-45 miljoen erbij, als ik al akkoord ben gegaan met de vorige deal zonder Richeze.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - TIS (vanaf P3)   Deal NOV - TIS (vanaf P3) Emptywo 5 feb - 11:12:45

vitorangkuti schreef:
kschiffmacher schreef:
vitorangkuti schreef:
akkkoord

Ik kan moeilijk niet akkoord gaan met Richeze sv van 40-45 miljoen erbij, als ik al akkoord ben gegaan met de vorige deal zonder Richeze.

Bij die deal heb je ook geen uitleg gegeven, uitleg is verplicht bij een deal anders is een deal sowieso geen deal. En goed ik ben ook wel benieuwd naar je uitleg, wanneer je je 2e draft plek (toen Demare nog vrij was), je 3e draftplek en je 8e draftplek opgeeft voor een andere 2e draftplek iemand die je als 10e nog kon draften en iemand die je voor een paar miljoen kon oppikken.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - TIS (vanaf P3)   Deal NOV - TIS (vanaf P3) Emptywo 5 feb - 13:20:37

Laten we niet naar draft posities kijken, zijn genoeg deals als genaakt waarvan je dit kan zeggen. Je mening kan veranderen, plus wij spelen dit spel nog niet lang. Met de kennis van nu had ik ook andere draft keuzes gemaakt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - TIS (vanaf P3)   Deal NOV - TIS (vanaf P3) Emptywo 5 feb - 13:32:39

FietsPanKrukVor schreef:
vitorangkuti schreef:
kschiffmacher schreef:
vitorangkuti schreef:
akkkoord

Bij die deal heb je ook geen uitleg gegeven, uitleg is verplicht bij een deal anders is een deal sowieso geen deal. En goed ik ben ook wel benieuwd naar je uitleg, wanneer je je 2e draft plek (toen Demare nog vrij was), je 3e draftplek en je 8e draftplek opgeeft voor een andere 2e draftplek iemand die je als 10e nog kon draften en iemand die je voor een paar miljoen kon oppikken.

Politt schat ik hoog in daarom 2e pick, Hart absoluut niet was wel 3e pick door gebrek aan tijd om het rustig uit te zoeken, Meurisse is leuk maar evenredig aan gouegaard vind ik. Zukowsky is een gokje en en Demare zit inderdaad op zn top en ga ik niet veel meer voor krijgen dan die 200 miljoen dat weet ik. maar hij is voor mij wel een stabiele factor in het pakken van punten.

Daarnaast had ik meer voor Hart kunnen krijgen dat weet ik niet, als ik sommige biedingen zie die ik heb binnen gekregen daarvoor dan dan was dit het beste, mijn voorstel vanuit de admins gezien hadden ze beter kunnen zeggen om mij te beschermen en tinkel niet voor het hoofd te stoten, maak hier een deadline van en dan zal je zien of er een betere bieding komt of niet. Dan was de discussie een stuk sneller in de kiem gesmoord.

kschiffmacher

kschiffmacher

BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - TIS (vanaf P3)   Deal NOV - TIS (vanaf P3) Emptywo 5 feb - 15:23:34

Besproken en akkoord.
Bennyboy

Bennyboy

BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - TIS (vanaf P3)   Deal NOV - TIS (vanaf P3) Emptyvr 7 feb - 22:59:44

Beste Tinkelboys - Vito - Kelvin,

Hierbij eindelijk een reactie op deze deal. Ik snap dat dit frustrerend lang heeft geduurd voor jullie, maar heb zoals gezegd eerst de tijd genomen om de wisselingen van de Admins te verwerken en de punten/transfers volledig bij te werken alvorens we hierop terug wilde komen.

Het mooie is dat deze deal meteen is besproken. De conclusie daaruit is dat de meerderheid heeft besloten deze deal goed te keuren.

Waarom keuren we deze goed?

- Bij nader inzien geven we Demare ongeveer 20 mil meer waarde dan oorspronkelijk bekeken en berekend
- De waarde van Hart wordt toch verschillend gezien, sommige zagen niet de potentie wat andere wel zagen
- Na de toevoeging van Richeze die we rekenen op ongeveer 42 miljoen, komen we uit op een verschil van iets boven de 50 miljoen. Dat vinden we een overbrugbaar verschil
- Na overleg met Admins van andere spellen , besloot ook hierbij de meerderheid de deal te zouden goedkeuren

Dit alles geeft ons voldoende draagvlak om deze beslissing zo te maken.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - TIS (vanaf P3)   Deal NOV - TIS (vanaf P3) Empty

Deal NOV - TIS (vanaf P3)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal PDM - BIA
» Deal AND - UNI
» Deal MUN - MAP
» Deal CEP - MAP
» Deal TEL - GBM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum