Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal VAC - EUS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noud

Noud

Deal VAC - EUS Empty
BerichtOnderwerp: Deal VAC - EUS   Deal VAC - EUS Emptyma 15 jun - 20:04:28

Naar VAC: Frederik Rodenberg
Naar EUS: Petr Vakoc

Een deal tussen twee erg leuke renners vind ik zelf. Rodenberg zou normaal een renner zijn die voor mij niet snel bespreekbaar is. Ik heb hem op WK1 gekocht, had hem ook bijna binnen op WK2, en ik zie gewoon een potentiele toekomstige topsprinter in hem want hij is super snel. Dat ik wat meegaander was dit keer komt doordat hij gewoon niet helemaal in de doelgroep past die ik voor ogen heb.

De renner die komt, Petr Vakoc past er wel perfect in, en had daardoor voor mij dus een streepje voor. Ook voor Vakoc geldt dat ik hem een super toffe renner vind, en ik hoop echt heel erg op zijn comeback. Ik heb op andere WK's al veel onderhandelingen gevoerd over hem, maar hij is iedere keer wat te duur. Bij Rick was hij niet goedkoper, maar ik ben wel bereid niet iets meer op te geven, en dus komt Petr op WK3 mooi wel naar mij toe.

Bedankt voor de onderhandelingen Rick! Ik vond ze erg plezierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal VAC - EUS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal VAC - EUS   Deal VAC - EUS Emptydo 18 jun - 18:40:24

Noud en ik vinden beiden het verhaal van Vakoc te gek: komt hij terug op niveau in die ploeg vol vrijbuiters? Er is natuurlijk enige zekerheid omdat hij al een redelijke SV heeft, maar verder is dit seizoen een vraagteken. Noud neemt die gok. Ik op mijn beurt krijg een mogelijke topsprinter in de gelederen. Rodenberg is echter superjong en heeft alles nog te bewijzen. Hij heeft al hele talentvolle renners geklopt en is een fenomeen op de baan. Ik koop een grote belofte, die zo mogelijk nog mee te bewijzen heeft dan Vakoc. Maar ik koop voor de toekomst en creeer zo wat meer balans in mijn ploeg.

Noud, dank voor het geduld. 😋
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal VAC - EUS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MOL - COR
» Deal CAN - PDM
» Deal UNI - MAP
» Deal SKY - SAL
» DEAL UNO - TIS