Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal PDM - VAC

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 811
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

Deal PDM - VAC Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - VAC   Deal PDM - VAC Emptydi 30 jun - 10:15:39

Naar PDM: Francesco Gavazzi + Enrico Gasparotto + 7,5
Naar VAC: Jacob Hindsgaul + Danilo Wyss

Na een kabbelende, maar zeer prettige onderhandeling met Torsten is de kogel door de kerk: Jacob Hindsgaul komt naar Vacansoleil. Na Rodenberg is dit de tweede piepjonge Scandinavische aanwinst in zeer korte tijd. Hindsgaul is pas 19 maar heeft al ongelooflijke potentie getoond. Niemand, ook hij zelf niet, weet waar zijn grens ligt noch wat voor type rijder hij is. Hij kan uit de voeten in bergen, getuige zijn record op Coll de Rates, maar hij kan ook zeer goed aankomen en heeft vorig jaar een proloog gewonnen. Hij presteerde al goed in Gent-Wevelgem en Luik. In de schaduw van ervaren kopmannen als Roglic, Kwiatkowski, Barguil en Jungels kan Hindsgaul rijpen met zijn generatiegenoten Foss en Rodenberg.

Daartegenover staat het vertrek van twee renners die nog wel een beetje scoren, maar die voornamelijk gehaald waren vanwege hun SV: Gavazzi en Gasparotto. Het idee was om met dat geld te investeren in talent. En dat gebeurt nu ook, al eerder dan verwacht. Om de deal compleet te maken komt Wyss als SV naar Vacansoleil; zijn pensioen is aanstaande. Omdat Wyss net teveel waard is voor de deal, leg ik nog 7,5 bij.


Laatst aangepast door Rick Steggerda op do 9 jul - 13:55:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 987
Join date : 09-11-19

Deal PDM - VAC Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - VAC   Deal PDM - VAC Emptydi 30 jun - 10:55:02

Deal klopt

Ik heb zeker vertrouwen in Hindsgaul en vandaar dat ik hem ook op WK2 en wk3 in m’n team had. Maar in mijn talententeam zit hij toch net wat onder de absolute top en is er altijd een bepaalde risicofactor bij talent, zeker als ze nog zo jong zijn. Voortschrijdend inzicht heeft bij de Sultans of Swing geleid tot een kleine beleidsverandering, waar deze deal ook onder gezien kan worden. Omgerekend betaald Rick ongeveer 120 miljoen voor Hindsgaul en voor die prijs kon hij wel weg. Op WK2 zal ik hem met veel interesse blijven volgen en nu heb ik tenminste nog een andere manager die fan is om mee delen hoe trots we zijn als hij straks de Tour de L’avenir wint Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal PDM - VAC
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal EUS - MAP
» Deal MAP - GBM
» Deal AST - NOV
» DEAL AST - TIR
» Deal GBM - PDM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: