Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal BOR-SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC

Deal BOR-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal BOR-SKY   Deal BOR-SKY Emptyzo 8 nov - 1:30:06

Naar BOR: Lampaert + Badilatti + 0,5mln
Naar SKY: Asgreen + Holenstein + Shaw

Uitleg volgt!

Bedankt voor de onderhandeling Adriaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC

Deal BOR-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BOR-SKY   Deal BOR-SKY Emptyzo 8 nov - 3:51:44

Yves en Asgreen zijn natuurlijk enorm gelijkwaardige renners die ook nog eens in hetzelfde team rijden. Een vrij gelijke skillset waardoor Adriaan en ik gelijk ver gevorderd waren in de onderhandeling. Yves heeft wel wat fijnere cq jaren staan en scoorde de afgelopen jaren een stukje meer punten dan Asgreen, maar Asgreen is natuurlijk jonger. Dus wilde Adriaan er nog wel wat bij hebben. Dit ging ook vrij vlot, hij wilde graag Badilatti. Badilatti kan ondanks zijn leeftijd eigenlijk nog gewoon als talent worden gezien. Hij begon pas op late leeftijd met wielrennen en ook toen nog met studies ernaast. Hij is nu pas een paar jaar echt wielrenner geworden en zijn ontwikkeling gaat dan ook flink omhoog. Volgend jaar maakt hij een mooie stap naar FDJ waar hij ex-ploeggenoten Valter en Gaudu tegenkomt. Ik had liever een andere naam naast Yves gezien, want ik verwacht nog een leuke ontwikkeling van Badilatti. Maarja je kan niet alles hebben.

Hollenstein en Shaw waren nog nodig om de deal te closen. Shaw zal vast geen contract krijgen en ik hoop dat Hollenstein snel stopt.

Bedankt voor de leuke onderhandeling Adriaan! En veel plezier met Lampie en Badilatti
hofsje

hofsje

Deal BOR-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BOR-SKY   Deal BOR-SKY Emptyzo 8 nov - 12:35:39

Deal klopt
Asgreen nog geen wedstrijd voor me gereden en vertrekt alweer voor een teamgenoot en soort gelijke renner beide goed op de kasseien en beide prima tijdrit in de benen
Lampaert heeft wat meer overtuigd op de kasseien
En was ook oa 4de in de Binckbanck tour
Badilatti leuke renner om erbij te hebben prima jaar gehad bij ISN en gaat naar FDJ waarbij ik hoop dat hij genoeg vrij mag rijden
Hollenstein en Shaw vertrekken gaan wss beide stoppen ,maar hebben gelukkig niet veel stop 😄
Gesponsorde inhoud

Deal BOR-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal BOR-SKY   Deal BOR-SKY Empty

Deal BOR-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL