Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TIS - SAL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jappe666

Jappe666

Deal TIS - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Deal TIS - SAL   Deal TIS - SAL Emptyma 15 maa - 11:27:22

Naar SAL: Michal Kwiatkowski
Naar TIS: Sonny Colbrelli + Marco Canola

Met spijt in het hart laten we Michal Kwiatkowski alweer gaan. Heb hem altijd een erg leuke renner gevonden, ook al heeft hij zijn ziel een beetje verkocht door bij INEOS te gaan rijden.
Dat is meteen ook de reden waarom ik overtuigd kon worden met Colbrelli en Canola die mijn kant op komen, aangezien zij in principe wel steeds voor eigen kansen mogen koersen.

Colbrelli is een leuke pion omdat die in een heel divers scala van koersen punten kan scoren.
Kan zowel de Vlaamse als Waalse koersen aan, heeft een erg degelijke sprint, zeker wanneer het lichtjes bergop gaat, en kan dus ook in rondjes scoren.
Canola van zijn kant is dan weer een erg sterke coureur in de B-koersen.
Vooral in het Italiaanse circuit doet hij vaak mee om de prijzen en kan hij nog wat prijzengeld sprokkelen.

Hartstikkebedankt...voor de erg vlotte onderhandelingen en succes met je nieuwe Poolse klepper!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal TIS - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - SAL   Deal TIS - SAL Emptyma 15 maa - 11:41:07

Deal klopt. Kwiat natuurlijk een absolute klasbak en met alle nieuwe klimmers bij Ineos denk ik dat hij misschien toch weer wat meer kansen krijgt in de wedstrijden die voor hem gemaakt zijn. Bovendien een kanshebber voor zowel het WK als de OS later dit jaar. Behoeft verder geen uitleg denk ik.

Colbrelli is een leuke renner maar vorig jaar kreeg hij een heel raar programma van de ploeg. Hij zal zeker wat blijven sprokkelen in eendagskoersen maar er zijn er meestal ook wel een paar sterker en/of sneller. Canola mocht vertrekken, zijn beste seizoenen zijn al weer even geleden.

Jappe bedankt voor deze snelle deal.
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal TIS - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - SAL   Deal TIS - SAL Emptyma 15 maa - 22:45:11

Deal besproken en akkoord
Gesponsorde inhoud

Deal TIS - SAL Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TIS - SAL   Deal TIS - SAL Empty