Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CDC - UNO

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf

Deal CDC - UNO Empty
BerichtOnderwerp: Deal CDC - UNO   Deal CDC - UNO Emptydi 16 nov - 18:41:12

Theuns = Hvideberg + 5

Naar CDC:
Edward Theuns

Naar UNO:
Hvideberg + 5

Op WK3 wil ik wat meer op de korte termijn spelen dus stond open voor verkoop Hvideberg. Terug komt Theuns, ik denk echt een toprenner voor WK mocht hij een ander programma rijden met C - koersen in Belgie en Frankrijk. Bij Trek is dat nu nog niet t geval dus de toekomst van Theuns bij CDC is potentieel kort, maar scoort toch z'n puntjes en bovendien leuke SV van 50 miljoen.

Thx Thomas, duurde ff maar toch eruit gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal CDC - UNO Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CDC - UNO   Deal CDC - UNO Emptydi 16 nov - 18:48:55

Deal klopt.

Hvideberg heeft bij Uno-X niet heel veel koersen gereden die hem liggen, maar als ze die koersen reden zat hij altijd mee in de vlucht of eindigde hij vooraan. Al twee keer bewezen bij U23 dat hij het ook kan afmaken als de kans zich voordoet met EK en Paris-Tours ook niet in kleine koersen. Daarnaast in een paar klimkoersen is hij mij opgevallen, terwijl dat helemaal niet zijn terrein is. Ik denk dat hij al verder staat dan de meeste denken en hoop dat hij bij DSM een mooi programma gaat rijden dat het gehele jaar beter bij hem past.

Theuns gaat ervoor weg, punten maken mij weinig uit volgend jaar dus Theuns had weinig te zoeken in mijn team. De prijs die ik betaal voor Hvideberg is zo'n 60 miljoen en dat vind ik een mooi bedrag.

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CDC - UNO
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM