Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CEP - FGU

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal CEP - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal CEP - FGU   Deal CEP - FGU Emptydi 16 aug - 15:01:09

Naar CEP: Kangert + Bystrom + 10
Naar FGU: Poels

Enkele redenen voor deze deal, waarin ik best wat cash betaal (ik ga ervan uit dat Kangert stopt):
1. Grotere vaste waarde via Poels;
2. Een mogelijke transfer van Poels naar een ploeg waar hij beter tot zijn recht komt cq iets meer vrijheid krijgt.
3. Poels scoort zijn puntjes. Dat is fijn voor wat breedte in mijn team.

Kangert en cash gaan; De Gendt komt daarvoor terug. Bij de neo's zal ik geen grote rol spelen; er zijn al fikse budgetten en er gaan nog wat grote waardes stoppen. Maar al met al zal ik een budget hebben om wat kleins mee te halen.

Ik neem wat verlies op Bystrom. Kans dat hij volgend jaar beter uit de verf komt nu Kristoff weg is, maar Bini klopt wel hard op de deur. Kon ook zomaar eens veel knechten zijn.

Dank, Chris.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85

Deal CEP - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CEP - FGU   Deal CEP - FGU Emptydi 16 aug - 15:46:20

Deal klopt!

Na een behoorlijk inactieve periode van mijn kant weer de motivatie gevonden om te spelen. De eerste taak was om op wat onbeantwoorde interesses te reageren en de meeste interesse was er voor Poels.

Ik stond er wel voor open om Poels te laten gaan, heeft natuurlijk een mooie SV van 70 en pakt ook altijd nog steady zijn punten. Of dit een goede deal gaat worden staat of valt met de keuze die Poels straks gaat maken. Ik heb sterk het vermoeden dat hij straks plaats gaat nemen in de Jumbo Visma trein en zodoende zijn punten drastisch af gaan nemen.

In zijn plaats komen Bystrom en Kangert. Bystrom verwacht ik zelf vrij weinig meer van, alles wat hij pakt is mooi meegenomen. Ik hoop dat de 45 SV van Kangert einde van het seizoen omgezet gaat worden in cash zodat ik met de +10 55 miljoen extra te besteden heb bij de neo's of wellicht een mooie deal kan maken met iemand die graag een nog groter neo budget wilt.

Jij ook bedankt Rick!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CEP - FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal DQS - GMB
» Deal MAP-TIR
» Deal MUN-SKY
» Deal AND-SKY
» Deal PDM - VAC