Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal: MOL - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal: MOL - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal: MOL - AST   Deal: MOL - AST Emptydo 1 sep - 20:20:52

Naar MOL: C. Wurf + 45 mil
Naar AST: T. van der Hoorn

De deal is dan eindelijk rond!! Ik ben eigenlijk al heel lang op verschillende WK's bezig geweest om Taco te halen. Super mooi om hem in mijn team te hebben. Ik heb in een korte tijd al meerdere keren letterlijk op de banken gestaan om Taco vooruit te schreeuwen. De eerste keer was die memorabele rit in de Giro, dat was fantastisch. In principe de echte doorbraak voor hem. De tweede keer was afgelopen Tour waar hij echt heel sterk de regisseur van de vluchters was. Heerlijk om zo'n harker te zien aankomen om dan bijna te winnen, hij gaat gewoon niet kapot. Ik kan daar echt van genieten en daarom moest die in mijn team. Op dit WK komen zo langzaamaan steeds meer juichrenners en dat doet me deugd. Na Kelderman, Lopez, Lutsenko is het nu Taco die erbij komt.

We betalen er ongeveer 58 miljoen voor, iets wat ik schappelijk vind. Ik houd alsnog 150 mil op de bank voor de aankomende NEO-verkoop. Daar kan je gewoon wat leuks voor krijgen. Of ik besluit toch mijn cash uit te geven Smile Wie weet.

Dank Joris voor weer een deal tussen ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joske47

Joske47

Deal: MOL - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: MOL - AST   Deal: MOL - AST Emptyvr 2 sep - 9:55:44

Deal klopt.

Taco leuke, aanvallende renner maar het was voor mij geen must om hem te houden anderzijds levert hij jaarlijks zijn punten en moest hij ook niet weg. Ben is echter fan en ik vind het altijd wel tof om een groot budget te hebben bij de neoverkoop. Kortom op zijn waarde kon hij wel vertrekken.

Ben veel plezier met Taco, hopelijk levert hij nog een paar memorabele overwinningen op.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal: MOL - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum