Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal EOK - FGU

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal EOK - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Deal EOK - FGU   Deal EOK - FGU Emptyza 26 nov - 12:50:02

Naar EOK: Vermote + Thwaites + 50,5
Naar FGU: Steinhauser

Ik koop Steinhauser effectief als mijn neo voor 90 miljoen. Hierna heb ik geen geld meer om mee te doen in januari.

Steinhauser (net 21!) heeft een overgangsjaar gehad. Hij wilde perse zijn studie afmaken en heeft tot augustus elke ochtend gewerkt. Ik ga af op zijn resultaten voor 2022. Ik denk hij een hele goede en constante ronderenner kan worden, met klimvermogen en een degelijke tijdrit. Er is groot geloof bij EF. EF heeft aangegeven ook wat kleinere koersen te gaan rijden in verband met de UCI punten. Ik zie daar voor Steinhauser mogelijkheden. Hij is bij de neo voor 115 gegaan en ik vind 90 miljoen een meer dan prima prijs om hem binnen te halen. Dat kan ook nog eens via 2 stoppers (vooralsnog).

Dank, Eendt.

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal EOK - FGU Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal EOK - FGU   Deal EOK - FGU Emptyzo 27 nov - 19:11:42

Na twee(?) maanden is de deal dan eindelijk daar.

Mijn vraagprijs (90 mil) voor Steiny was duidelijk en Rick was ook al een tijdje akkoord, maar moest alleen nog ergens een klein beetje geld vinden om de deal te kunnen maken. Met de Ion Izagirre deal heeft hij die uiteindelijk gevonden.

De (niet aangeboren) neef van Ullrich gaat mijn team verlaten. Het verhaal dat hij zijn studie af wilde maken en nog stage heeft gelopen in eerste helft van dit jaar had ik ook gelezen. Mijn vertrouwen was dan ook niet veel minder geworden en ik geloofde ook echt in een goede prestatie in de rest van het seizoen, bijvoorbeeld in l'Avenir. Deze prestatie kwam er uiteindelijk niet en daarop had ik besloten hem op mijn TL te zetten, waarop redelijk veel interesse kwam. Uiteindelijk heeft iedereen de afgelopen maanden de tijd gehad een bod te doen op Steiny, het bod van Rick was het best.

Ik heb Steiny gekocht voor 115 mil (Gavazzi + Langeveld). Zijn neo-prijs was 77,7 miljoen. Ik vind 90 mil op dit moment met de extra vraagtekens die er in mijn ogen zijn aan de hoge kant, dus vandaar de deal. Thwaites is al gestopt. Vermote zie ik eigenlijk ook nergens een contract krijgen. Dus ik zie dit als een 90 mil cash bod.

Thanks Rick. Al snel was het duidelijk dat jij de deal echt wilde maken, gelukkig heb je uiteindelijk een zakje geld gevonden ergens.

Thomas
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal EOK - FGU
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM