Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal AND-ARG

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Patje

Patje


Posts : 198
Join date : 18-11-21

Deal AND-ARG Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND-ARG   Deal AND-ARG Emptyma 19 dec - 21:25:30

Naar AND = Retailleau Valentin + Fetter Erik
Naar ARG = Pedrero Antonio + Wallays Jelle +20

Hiermee ga ik verder in mijn strategie van zekere waarde. De onderhandeling begon met Pedrero = Retailleau. Hiermee maak ik een leuke winst op Retailleau. Pedrero vind ik een leuke klimmer die met het afscheid van Valverde mogelijk wat meer kansen gaat krijgen.
Deal is vervolgens uitgebreid met Fetter = Wallays + 20 wat ongeveer 45 a 50 is. Jonge renners waarderen is moeilijk maar voor Fetter wou ik minstens 45 en heb ik nog niet meer dan 40 aangeboden gekregen.

Clement bedankt voor de vlotte onderhandeling en veel plezier met deze 2 jonge renners.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 274
Join date : 21-11-22
Age : 30

Deal AND-ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-ARG   Deal AND-ARG Emptydi 20 dec - 9:35:12

Dit is mijn tweede deal, erg blij mee. Haal twee jonge renners binnen die nog een aardige toekomst voor zich hebben. En laat 2 oudere renners gaan, waar ik de komende jaren minder van verwacht.

Retailleau heeft zijn eerste volledige jaar achter de rug bij de profs en toch al resultaten gereden. Verwacht dat dit komende jaar echt vaker gaat gebeuren en dit uit gaat groeien tot een stabiele topper.

Fetter is ook nog maar 22 en rijdt bij een ploeg waar altijd attractief gereden wordt. Heeft een goede tijdrit voor in de meerdaagse rondes. Dus daar hebben we zeker vertrouwen in.

Hiervoor gaan Wallays & Pedrero ons verlaten. Wallays is zoals mijn coach het noemt rijdende sv, daar zit je nog zomaar een aantal jaar aan vast. Pedrero verkoop ik volgens mij op het hoogtepunt. Heeft een goed jaar achter de rug, maar is niet de renner die echt doorgroeit naar een veel winnaar. Althans dat verwacht ik niet. De cash was nodig om het verschil tussen Wallays & Fetter te overbruggen.

Patje bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Deal AND-ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-ARG   Deal AND-ARG Emptyza 24 dec - 0:28:03

Besproken en akkoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1094
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Deal AND-ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-ARG   Deal AND-ARG Emptydo 12 jan - 11:30:57

Ik was bij het verwerken de 20M vergeten. Dit is nu gecorrigeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal AND-ARG Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-ARG   Deal AND-ARG Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AND-ARG
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal UNI - MOL
» Deal One - PSL
» Deal MUN - GBM
» Deal GBM - MOL
» Deal MUN - BOR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: