Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal COL - ONE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bbflood

bbflood


Posts : 586
Join date : 28-01-20

Deal COL - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal COL - ONE   Deal COL - ONE Emptydi 27 feb - 11:37:17

Naar COL: Leknessund + Wandahl + 40
Naar ONE: Cavagna + Kelderman+ Bol

Heb mijn team behoorlijk op de kop gezet om richting Top 10 te kunnen gaan. Was niet helemaal happy nog, maar met deze deal kom ik wel aardig richting dat punt.

Cavagna is al jaren een van mijn favoriete renners. Hij zal richting P2 naar de klassiekers gaan waar ik veel van hem verwacht. Kelderman zal ook richting P2 pieken in de Giro. Zie in hem de "de Plus" rol. Hij heeft meer kwaliteiten en denk dan ook aan top 10 Giro. Cees Bol niet mijn favoriete renner, maar wel goed voor 100 punten per jaar.

Leknessund en Wandahl zijn voor lange termijn wel jammer, maar voor korte termijn kan ik sneller groei realiseren in punten.

Miste ook wat klassementsrenners. Kelderman is dan wel knecht, maar zie in hem wel een Rohan Dennis rol.

MelvinBraam en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Koreboer

Koreboer


Posts : 17
Join date : 13-03-23

Deal COL - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal COL - ONE   Deal COL - ONE Emptyza 2 maa - 11:43:29

Sorry voor mijn late reactie, ik ben nogal druk op werk. Maar hier is die dan! Een transfer die past binnen mijn tactiek. Leknessund vind ik echt een leuke renner waar ik veel van verwacht in groei de aankomende jaren. Hij zou voor de juiste prijs wel mijn team mogen verlaten. Dus bij deze. Wandahl is een renner die ik houd voor de toekomst. Cash is lekker meegenomen.

bbflood vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal COL - ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: