Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal MOL - DIS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Joske47

Joske47


Posts : 671
Join date : 01-11-19

Deal MOL - DIS Empty
BerichtOnderwerp: Deal MOL - DIS   Deal MOL - DIS Emptydi 19 maa - 13:14:10

Naar MOL: Carapaz Richard +12,5
Naar DIS: Narváez Jhonatan + Simon Julien

Mijn team is goed bezig en ik hoop dat ook in latere periodes verder te kunnen trekken. Zoals het er nu naar uitzag ging ik heel weinig punten scoren in periode 3 en met het aantrekken van Carapaz hoop ik dat te kunnen opvangen. Zijn periode bij EF is nog niet bepaald succesvol maar ik verwacht dat het er later dit seizoen toch terug gaat uitkomen. Vorig jaar een zware val in de tour en hij heeft altijd wat tijd nodig om op gang te komen in een seizoen. Qua capaciteiten is het voor mij iemand die nog altijd op een top 5 mag mikken in de tour.
Daar tegenover staat het vertrek van Narvaez. Ik verwacht al jaren een grote doorbraak van hem en dit jaar lijkt het er eindelijk van te komen. Ik ben altijd wel fan van dit type renner, goede punch en heeft in principe alle kwaliteiten om een mooie puntenpakker te zijn. Ik heb hem echter nog in P1 waarin hij hopelijk nog wat scoort. Carapaz zie ik in de latere periodes toch als een grotere garantie en potentieel op veel punten.
65 stopvergoeding van Simon was nodig gezien Carapaz qua stopvergoeding een stuk hoger zit.

Pozzo we waren er al een aantal keer dichtbij voor Carapaz, nu ging het heel vlot. Bedankt en veel plezier met Narvaez en cash in de neoverkoop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pozzovivo112

Pozzovivo112


Posts : 404
Join date : 09-11-19

Deal MOL - DIS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MOL - DIS   Deal MOL - DIS Emptydi 19 maa - 19:12:02

Deal klopt

Carapaz heeft heel lang in mijn team gezeten en o.a. de Olympische titel voor mij behaald maar nu laat ik hem toch gaan. Ik heb het idee dat hij over zijn hoogtepunt heen is. De laatste 2 jaar heeft hij wel vaak goede bedoelingen en probeert aanvallend te koersen maar hij botst nogal snel op zijn limieten.

Narvaez komt in de plaats. Een renner waarvan ik lang het idee heb dat er meer inzit dan hij al had laten zien en dit jaar lijkt hij eindelijk te ontbolsteren. Hij past ook goed in mijn rijtje kopmannen naast Gregoire, Uijtdebroeks, Morgado en Kron.
Simon komt ook naar mijn team. Bij hem draait het om de stopvergoeding die ik krijg eind dit seizoen. Hopelijk kan hij hier en daar ook nog wat scoren in zijn laatste jaar.

Bedankt Joske voor de snelle en vlotte onderhandeling.

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MOL - DIS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Transfers :: Transfers-
Ga naar: