Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal RAB - AND

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal RAB - AND Empty
BerichtOnderwerp: Deal RAB - AND   Deal RAB - AND Emptyvr 17 jul - 6:21:10

Naar RAB: Soler + Maes
Naar AND: Majka + Tolhoek + 5

Soler blijft niet lang bij Androni. Hij zal door het vertrek van enkele kopmannen bij Movistar meer ruimte krijgen om voor zichzelf te rijden. Hij heeft daar absoluut het talent voor mij is toch ook wel redelijk grillig. En ik vraag me af of hij het echt aankan kopman te zijn. Dat zal in komende Giro blijken maar dan rijdt hij dus niet meer bij Androni.

Ik krijg daar de wat stabielere en meer bewezen Majka voor terug. Mooie SV opgebouwd en pakt ieder jaar toch een flink aantal punten. Vind het vooral leuk om hem als rittenkaper en aanvaller te zien want als klassementsrenner is hij wel behoorlijk saai. Verder komt ook Tolhoek de ploeg versterken. Vind hem een erg leuk rennertje waar vast nog wel wat rek op zit. Zal geen grote klassementsman worden maar wellicht ook een aardige rittenkaper.

Maes en geld waren nodig om de deal rond te krijgen.

Dank Kelvin, we waren er vrij snel uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher

Deal RAB - AND Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal RAB - AND   Deal RAB - AND Emptyvr 17 jul - 9:03:12

Deal klopt. Bij mij vertrekt Majka dus alweer snel. Niet omdat ik hem niet zou willen behouden, maar omdat de kans voorbij kwam om Soler op te pikken. In tegenstelling tot Freek denk ik dat Soler die rol wel aan kan. Op jonge leeftijd al Parijs Nice gewonnen. Ik geloof dan niet dat je al je talent ineens kwijt bent. Maes versterkt Rabobank. Naja versterkt... was meer een verkapte vergoeding omdat ik Majka een stuk zekerheid kwijt ben.
Verder vertrekt dus Antwan. Antwan vind ik een mooi kereltje... kan prima klimmen, is nog jong en rijdt bij mn favoriete wielerploeg. Toch denk ik dat er in het spel andere renners zijn die meer punten gaan opleveren en in een andere rol actief zijn dan Antwan.

Deal was vrij vlot beklonken! Dank daarvoor!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal RAB - AND
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum