Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal IAM - ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Deal IAM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal IAM - ABS   Deal IAM - ABS Emptyma 20 jul - 15:18:40

Naar IAM = Scott Davies
Naar ABS = Manuele Boaro + 7,5

Tja, wat zal ik zeggen... ik zie de kans dat Davies alsnog doorbreekt niet zo groot. Melvin heeft hem graag, en heb verteld dat ik jonge renners die ooit beloftevol waren niet graag voor minder dan 30 miljoen laat vertrekken. Ik was hierin vrij stellig dus gelukkig ging Melvin overstag. Boaro + 7,5 = 30 miljoen.

Tis een beetje hopen dat Boaro snel stopt of bij een pct ploeg in wat mindere koersen kansen krijgt. Maar ik ga ervan uit dat hij zijn waarde niet meer ver gaat overstijgen ;p.

Hopelijk gaat hij zijn geld waard zijn Melvin! Ik kies voor zekerheid Wink. Bedankt voor de leuke onderhandelingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal IAM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal IAM - ABS   Deal IAM - ABS Emptyma 20 jul - 19:21:13

Deal klopt, ik volg Davies al langer. Had hem op wk2 behoorlijk prijzig gekocht. Helaas heeft hij afgelopen jaren zijn potentie niet kunnen laten tonen. Dit kwam mede omdat hij niet goed lag bij Katusha. Ook werd hij niet goed begeleid.
Dit was ook de reden dat ze hem gehaald hebben bij Bahrein. Zij zien net zo als ik nog potentie in zijn kunnen. Zijn trainingsritten zijn in ieder geval wel aan de beterende hand😜
Boaro heb ik niks mee. In de world Tour is hij voornamelijk rijdende stop. Daarbij was hij nog de enige renner boven de 27 in mijn team. Het geld was nodig om Chiel te doen overtuigen. Hierom kwamen we er ook vrij snel uit.
Bedankt Chiel!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal IAM - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM